tisdag 27 juli 2010

Wait till tomorrow comes.

Alltså, jag kan inte vara tyst!
Jag vill skriva saker överallt, hela tiden. Och jag har inte ens något att skriva. Jag twittrade till och med nyss, vilket jag gör ungefär en gång i halvåret.
Jag tänker på så mycket och det är så mycket jag borde göra just nu. Typ, packa till imorgon, ladda iPoden, ladda kamerabatteriet, färga mitt hår rött (sex år för sent), flytta härifrån till random storstad, tapetsera om mitt rum med serietidningar, leta efter skivor på loppisar, leta efter andra fina saker på loppisar.
Istället för att göra något av allt det där sitter jag här och lyssnar på mammas gamla Eurythmics-skiva, som jag äntligen lyckas spela eftersom min LP-spelare bestämt sig för att fungera.
Inte helt tokigt visserligen, jag önskar bara att jag lyckades göra allt det andra.

Inga kommentarer :