söndag 18 juli 2010

Underligt land

Det har blivit rätt dåligt med bloggande denna vecka. Jag har haft fullt upp med mystiskt tjafs, och så fort jag har haft en stund över har jag lagt den på How I met your mother, The Sims 2 och sudoku. Förutom i måndags. Då träffade jag nämligen Anton.

Vi hängde i Grönlandsparken med hans gitarr och det var varmt som sjutton och sådär. Jag har inte träffat honom sen min födelsedag, så det var väldigt trevligt. Efter ett tag drog vi till Glassgården där vi så småningom träffade på Natalie och Sandra. Sandra är också en sån där kär vän som man inte ser så ofta. Det var också väldigt trevligt.

Mot kvällen gick jag och träffade Mathilda och hennes syster Evelina. Jag och Mathilda har snackat om picknick hela sommarlovet, och äntligen blev den av. Den var väldigt fin och trevlig.

De är så fina, de där Ljungqvistarna.

Nu har jag alldeles precis kikat på Alice i Underlandet. Den var underlig. Och jag missade massor av handlingen eftersom jag såg den på svenska och alla satt och pratade hela tiden. Men imorgon ska jag se den på engelska!

Inga kommentarer :