lördag 10 juli 2010

209:11/132004

Hjälp vad jag har varit off de senaste dagarna. Jag vet inte riktigt vad det är med mig.
Förutom en grillkväll, mammas födelsedag, en picknick och lite annat mystiskt tjafs så har jag mest bara spelat The Sims 2. Jag fick det att fungera efter lite grafikinställningar, och så fick jag till och med låna tre expansioner av Cathrin! Helt super är det.
Jag får alltid en sims-period på sommaren, och då skulle jag kunna sitta dygnet runt och spela. Och oavsett vilken tid jag går och lägger mig så vaknar jag alltid samma tid, nästan exakt! Lite läskigt nästan. I flera veckor har jag vaknat ungefär tio över nio, igår OCH i förrgår vaknade jag 09:11, och idag vaknade jag 09:13. Och då har jag gått och lagt mig på helt varierade tider. Lite knepigt är det allt.

Något mer som är knepigt är att jag började gråta idag när jag hörde Hej hej Monica i P3 Musiks programdel Sommarplågan. Hej hej Monica var ju, som de flesta säkert minns, sommarplåga 2004 tillsammans med Ingen vill veta var du köpt din tröja.
Den sommaren alltså. Åh, vad jag saknar den sommaren. Det var nog den bästa sommaren hittills.

Inga kommentarer :