onsdag 21 juli 2010

Life won't wait

Åh, hela dagen har jag ägnat åt radiolyssnande, klädkik och låtbetydelser. Fint!

Men ikväll blir det ännu finare för då drar jag och sover hos Ulrica. Tanken är pizza och Braveheart (som jag aldrig har sett) men det kan bli pizza och stugan istället. Oavsett så kommer det bli helt super!
Fast kvällen igår var inte heller så tokig. Eftersom varken jag eller mamma hade bättre för oss så drog vi till tältet med mammas kompis. Det var urlång kö och klockan var typ halv tio, så vi hängde utanför. Jag hade i alla fall ingen större lst att se Scotts, haha. Men bäst igår var nattfiket på Sandbäck's med mamma och lite annat folk som hon känner. Vi drog dit vid halv tolv och satt där till ett ungefär och diskuterade livet typ. Fint.

Packdags!

Inga kommentarer :