söndag 6 juni 2010

Välkommen


godis
Originally uploaded by evelinamarina
Ja, jag kanske borde säga välkommen. Förra inlägget var lite av utfyllnad, för att besökare inte skulle komma till en helt tom blogg, då jag dirigerat er hit från min gamla.

För både gamla och nya läsare kan jag ju berätta lite om mina tankar kring denna blogg.
Anledningen till att det blev en ny var delvis att jag tröttnat på den gamla. Egentligen bara designen, som jag faktiskt höll på att ändra, men när jag skapade denna blogg insåg jag att jag faktiskt var trött på hela förra bloggen. Så nu är jag här!
Jag tänker försöka hålla lite muntrare ton i denna blogg, och kanske ha lite fler bilder, men jag lovar ingenting. Om jag känner mig själv rätt är jag alldeles för mycket pessimist för att vara glad någon längre stund. Men man kan alltid försöka!

Så mycket mer har jag inte tid att säga, men ni lär märka vad som blir av denna blogg!

Inga kommentarer :