måndag 7 juni 2010

MTV och Hare Krishna

Åh vad irriterande.
I helgen var det, som de flesta säkert vet, MTV Movie Awards. Kom jag ihåg det? Nej.
Fruktansvärt irriterande faktiskt, jag gillar MTVs galor. Jaja, vad gör det om hundra år?

Vad som faktiskt spelar roll om kanske till och med hundra år, är mitt betyg. Det ser kanske inte så väldigt ljust ut i så många ämnen tycker jag, men jag har åtminstone bättrat på mina chanser litelite kanske i religion. Jag lyckades nämligen skicka in mitt arbete om Hare Krishna TJUGO MINUTER innan inlämningstiden var ute. Där ser man, undrens tid är icke förbi! Sen vet jag ju inte hur bra/dåligt arbetet var, men jag lyckades i alla fall få in det och jag tyckte själv att jag hade tagit med det mesta av det som skulle vara med.
Jag har dock en uppgift kvar att lämna in i religion innan kursen är helt klar, och den tänker jag skriva ihop nu!

Godnatt!

Inga kommentarer :