torsdag 10 juni 2010

Summer never seemed to come along and when it did it felt all wrong.


Summer sky
Originally uploaded by Cuba Gallery - www.cubagallery.co.nz

Puh, äntligen sommarlov. Eller ja, egentligen inte, men jag har haft avslutning nu i alla fall.
De senaste dagarna har jag pluggat som sjutton och det kommer jag fortsätta med till på måndag då jag har mitt sista prov, och sedan har jag tolv uppgifter under resten av sommaren. Inte så mycket sommarlov alltså.
Dessutom är allt annat upp och ner och ut och in och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Men livet rullar ju på ändå, oavsett om man hänger med eller inte!

Lite skönt är det ändå att det äntligen är lov, så jag och några till firade det med glass, och sedan pizza med Yrsa, Linnea och Emil. Det var fint!

Inga kommentarer :