lördag 12 juni 2010

Student och bowling


Bowling, originally uploaded by IttyBittyMyMy.

Igår tog några av mina bästa vänner studenten, vilket gav mig väldigt lite tid att skriva. Ingen tid alls faktiskt.
Först var det Lucas skolavslutning, sedan fika med familjen, sedan fortsatte det med studenter i grönlandsparken, studentmiddag hos Ulrica, studentmiddag hos Mathilda, leta efter outfit hos Yrsa, hem och fixa, förfest hos Yrsa och sedan Manhattan. Dagen var riktigt trevlig, kvällen med, åtminstone hos Yrsa. Manhattan var ingen höjdare, men det var mest för att jag var så himla fruktansvärt trött så jag knappt kunde stå på benen.
Rätt bra dag ändå, allt som allt.

Denna helg hälsar mamma på hos mormor, så vi fyra som är kvar hemma tänkte hitta på något roligt tillsammans. Picnic i Sälen var högst upp på listan, men på grund av regnet drog vi iväg och bowlade istället. Jag har inte bowlat på tre år tror jag, så det gick inte så jättebra men det var fruktansvärt roligt. Jag kom sist, men bara ett poäng under David, och 15 poäng under pappa som vann. Inte så pjåkigt ändå.

Religion och media skickade jag in idag också, men det blev värdelöst. Och på måndag har jag prov i Photoshop, en kurs jag inte börjat med förrän idag. Roligt! Så den sitter jag med nu, tillsammans med En Prinsessans Dagbok. Skojigt.

Inga kommentarer :