tisdag 2 november 2010

You're a windsurfer crossing the ocean, I'm the boat behind.

Alltså vilken dag.
Det började med ett prov i ekonomi (som inte är helt klart än) som antingen gick helt okej eller också helt åt helvete. Jag har verkligen ingen aning. På svenskan bestämde jag mig typ för vad jag ska prata om på nationella provet nästa vecka, men det känns inte alls bra, så jag vet inte. Fast jag fick i alla fall VG på en totalt urkass debattartikel som jag skickade in igår. Och lunchen blev trevlig! Jag och Natalie dissade den äckliga frukostkorven och åt pizza istället.
Sen var jag helt död på eftermiddagen. På litteraturen, som jag vanligtvis inte kan gå ifrån när lektion är slut ens, var det helt omöjligt att fokusera och geografin ska vi inte ens prata om. Jag halvsov ungefär halva lektionen och blundade hela. Men jag var lite pepp ändå eftersom jag skulle få mina skivor idag som jag beställde i söndags.
Tror ni jag fick dem? Nope. Ingen jävla post överhuvudtaget. Så jag blev lite förbannad.
Men då kom finaste finaste Mathilda som jag inte sett på evigheter och knackade på och vips så var jag på bra humör igen! Hon stannade visserligen bara i fem minuter ungefär, men imorgon träffas vi igen hos Cathrin!

Nu kommer jag dö av huvudvärk, adios.

Inga kommentarer :