måndag 22 november 2010

Gosh, vilken härlig dag. Jag vet inte ens varför. Ingenting har gått särskilt bra, jag har inte kommit på meningen med livet och jag har fortfarande på mig t-shirten jag sov i.
Men najs har det varit!

Kanske är anledningen att jag hade lektionsfri dag idag (som lärarna är väldigt noga med att kalla det) vilket innebar att jag bestämde mig för att vara ledig. Eller nej, det gjorde jag egentligen inte, men det blev så. Jag hade tänkt åka till skolan och plugga, men försov mig och hann inte åka med mamma. Och jag tänkte knappast gå dit. Jag vet att jag definitivt borde plugga, mer än någon annan kanske, men ja. Det blev inte så. Tänker dock göra det nu. Kanske.
Anledningen skulle också kunna vara att vi fick massor av reklamblad på posten och jag blev superpepp på att göra önskelistor. Det är något av det roligaste som finns.
Det skulle också kunna vara det att jag fick bokhoremejl med tips till mitt projektarbete.
Eller kanske är anledningen så simpel som att det gick helt okej när jag spelade Sims.
Fast Morgonpasset gjorde mig rätt lycklig imorse, det skulle kunna vara det.
Förmodligen en mix av alltihop.
Fint.

Inga kommentarer :