torsdag 25 november 2010

Kanelbullar.

Idag hade jag en lektion mellan nio och elva. Jag kom till skolan tjugo över tio. Det kändes värt.
Så gåre om man inte kan sova så man klipper i saker istället och inte lyckas somna förrän fyra. Härligt.

Resten av dagen satt jag dock i skolan och pluggade, men det hjälper liksom inte för jag ligger så SJUKT mycket efter i typ allt. Och på fredag ska What came before he shot her? vara utläst. Har bara 550 sidor kvar. Känns jättebra. Men idag lyckades jag i alla fall låna Den unge Werthers lidanden som ska vara utläst på tisdag, det borde jag klara av. Vi får hoppas på det!

Vid halv fyra drog jag och Nina iväg och åt pizza, för vid fem skulle det bakas bullar! Studentkommittén hade tydligen fixat så de får pengar om de bakade bullar till gymnasiemässan som är imorgon. Mysigt bullbak blev det och nu står trehundra bullar på min verandra för nedfrysning!
Rätt bra dag ändå.




Inga kommentarer :