onsdag 23 maj 2012

Här kan ni följa mig om ni vill.

Jag har tänkt såhär, att kanske ska jag försöka blogga lite mer. Förmodligen kommer det mest vara skit och sådär, men ibland kan det kanske bli något riktigt bra, man vet ju aldrig! Så sluta helst inte läsa om det råkar vara kasst. Vad jag uppmuntrar till istället är att använda kommentarsfältet. Då kan ni ju tala om att jag är tråkig när jag är tråkig så att jag kanske kan bättra mig, och så slipper ni ju gå miste om det som kan vara bra! 

Men om det nu skulle råka bli så att jag inte alls bloggar oftare så kan ni ju ta och följa mig på bloglovin'! En del av er kikar in här relativt ofta och jag får så dåligt samvete när jag aldrig uppdaterar. Men om ni följer på bloglovin' slipper ni ju kika här om jag inte uppdaterat! Alltså, ni slipper slösa tid på en ouppdaterad blogg och jag slipper få dåligt samvete. Win-win! 

Här kan ni klicka för att följa! 

Om detta inte skulle räcka så finns jag som evelinamarina på twitter och instagram också. 
Följ gärna där med om ni vill!

Inga kommentarer :