tisdag 12 juni 2012

Min höst kan bli så himla bra alltså.
Jag antar att ni förstått vid det här laget att gymnasiet tog musten ur mig och att jag just nu känner att jag ungefär aldrig vill plugga igen. Rätt tråkigt att känna så när jag egentligen tycker det är ganska kul att lära mig nya saker och sådär.
Därför är det så fantastiskt att jag har kommit på en asbra lösning! För det är ju så att det finns rätt mycket böcker på biblioteket om litteratur, både kursböcker och andra intressanta faktaböcker. Då tänker jag att det vore så jävla dumt av mig att inte använda mig av de böckerna! Tänk så fantastiskt. Då lär jag mig saker inom det ämne jag tids nog vill plugga på riktigt, men jag slipper uppgifter, deadlines, ångest. Och så kan jag jobba heltid och tjäna pengar eftersom mitt pluggande inte kommer kräva något annat än mitt intresse. Är så uppspelt nu att jag vill börja på en gång.

Inga kommentarer :