måndag 10 oktober 2011

Stulna biffar och förlorade kyssar.

Eftersom jag fortfarande inte kan andas normalt tyckte jag att jag fick se på film i dag. Så det gjorde jag! Jag gissar på att jag har någon sorts undermedveten ångest av typen "åh jag vill inte bli vuxen" eller så, eftersom jag de senaste dagarna bara tittat på disneyfilmer, och idag fortsatte mitt mogna filmval med andra säsongen av Eva & Adam. På VHS dessutom. Men det var himla fint, det var en fin serie. Man tycker så mycket om alla karaktärer (utom en av brudarna på Jeremys party, henne har jag alltid stört mig på) och handlingen är faktiskt trovärdig. Inte som sån där disneyskit.
Tänker att kvällen kanske får fortsätta med Fyra födelsedagar och ett fiasko. Även den på VHS.


2 kommentarer :

jennifer sa...

Alltså den serien var väl braa!!! borde göra ny utgåva av den eller vad man säger :P

evelinamarina sa...

ja, absolut!