måndag 3 oktober 2011

Aktivitet.

Idag ska jag göra något för första gången på evigheter. Fast det är inte sant. Jag gjorde saker förra veckan till och med. Men det känns så. Som att jag aldrig gör någonting. Det är inte så att jag inte har saker att göra, för det har jag. Massor. Och helt ärligt vet jag inte varför jag inte bara gör det som ska göras.
Men oavsett, idag ska jag göra något planerat, vilket det faktiskt var längesen jag gjorde. Jag ska äta middag med fina kompisar. Simpel grej, men planerat och förmodligen trevligt. Jag är glad!

Förresten så är det oktober nu. Och höst. Jag har tänkt, i över en månad, att jag ska skriva ihop något om sommaren. För att komma ihåg den eller något. Jag tänker att om jag skriver det här kanske jag faktiskt gör det också. Någon dag.

Inga kommentarer :