måndag 3 januari 2011

But all I know is there's something new this year.

Ja. Det är ett nytt år nu!
Och min nyårsafton var superfin! Vi hade planerat massor vi skulle göra, men vi hann inte med så mycket mer än att äta och prata. Dels för att maten blev klar 22.30, dels för att vi var så fruktansvärt trötta. Vi hängde i soffan till 03.30 ungefär, men då hade vi halvsovit sen typ två. Men det var superfint ändå!
Och dagen efter åt vi frukost vid ett och sedan tittade vi på Tristan & Isolde.
Resten av helgen har jag umgåtts med familjen, mormor och Åsa. Vilken fin nyårshelg!

Men det är alltså ett nytt år nu. Jag har massor av förväntningar som vanligt. Förhoppningsvis blir saker som jag tänkt mig i år. Året har börjat fint, med två fina filmer som jag längtat efter att se An education och Garden state. Tyvärr var ingen av dem så bra som jag hoppats på, men vad gör det?
Kanske har det här året något fint att ge, kanske inte. Men jag tar studenten i år, vilket innebär att jag inte har en aning om hur hösten ser ut. Det är ju bra. Eller väldigt dåligt. Det får vi se. Intressant blir det.

Åh vilket flummigt inlägg, men jag är trött och hungrig, okej? Jag jobbar förresten på en fin sammanfattning av 2010 också! Kommer kanske om jag får den klar.

Inga kommentarer :