fredag 31 december 2010

So put on your coat, it's time to go, it's time for take-off.

Åh, klockan är tre och om nio timmar är året slut. Fan vad fint!
Jag är alltid så positiv inför nya år, rätt knäppt egentligen för det blir ju sällan den där förändringen som man bestämt sig för, men vafan. Något måste väl hända 2011? Jag tar ju studenten åtminstone. Jag har ingen aning om hur hösten. Spännande, kanske.

Ligger lite efter i planeringen idag dock. Lite synd. Just nu håller jag på och bakar brödet till morgondagens frukost och efter det ska jag försöka fixa brödet vi ska ha till maten ikväll. Jäkla jästider! Hade tänkt göra detta i förmiddags, men vi handlade inte jäst förrän vid två. Men det blir nog fint ändå! Efterätten är ju klar i alla fall!

Jag är så himlans pepp på kvällen och det är en rätt härlig känsla! Så den ska jag gömma undan lite nu och fortsätta bli klar.
Ha en himla fin nyårsafton hörrni, och fixa ett fint år!

Inga kommentarer :