fredag 7 januari 2011

Ida.

Gud vad jag har träffat folk de senaste dagarna!
I tisdags drog jag till Ida Hermansson och sov där, på onsdagen hann jag hem för att duscha, sedan drog jag till Sandbäcks med Amanda, Natalie och Sandra för pluggfika. Det blev inget plugg, men trevligt att träffa de tre igen! På kvällen kikade jag och Ida Eriksson på Minority report (som faktiskt var plugg) och igår tog vi en promenad innan jag åkte till Ida Enfeldt på te! Så många Idor och så mysiga stunder!
Fint lov har det varit. Synd att jag inte pluggat.

1 kommentar :

Josefin - följ mitt nya liv 2011 sa...

sv: Åh tack snälla fina underbara gulliga du!! Tack för dina ord, det känns så skönt att höra från någon annan att man är duktig! För ibland känns det som om jag lika gärna kan äta godis liksom, men jag vill ju verkligen gå ner i vikt liksom... Så tack snälla för dina fina ord <3 Behöver det!

Lycka till du med fina du <3