tisdag 8 november 2011

I fredags fick jag ett mejl. Jag hade alldeles precis klickat på länken till Patrick Wolfs nya video och så fick jag ett mejl. I den lilla rutan stod det att jag hade fått ett nytt e-postmeddelande från Patrick Wolf, med rubriken "RE: Stockholm, Sweden". Och ungefär där dog jag. Och ungefär sen dess har jag varit död.
Det där mejlet innehöll information som gör att jag på fredag inte bara ska se Patrick, jag ska träffa honom.

Jag är så fruktansvärt glad och nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är nog till och med mer nervös än glad. Inatt hyperventilerade jag i två timmar innan jag kunde somna, eftersom jag inte kunde sluta tänka på att det snart är fredag. Jag har vid vissa tillfällen till och med ångrat att jag tävlade om Meet & Greet. Sen ångrar jag förstås att jag ångrat det, för jag är så himla glad! Men nervös. Åh, dödens nervös.

 

4 kommentarer :

jennifer sa...

Men vad säger du kvinna!!! fan va fränt? eller menar du allvar? jag trodde du skoja först :P Men fan va kul om det är så :)

evelinamarina sa...

haha, klart jag menar allvar! :D jag är dödsnervös.

Matilda sa...

Hej.
Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Skulle du kunna maila mig så jag får din mailadress? matilda.johansson@sr.se

Mvh,
Matilda Johansson

Jonatan sa...

men wow!! helvete vad coolt! grattis! ta sjukt många bilder och skriv ut varje detalj efter upplevelsen! utropstecken efter varje mening!