lördag 25 juni 2011

Midsommar och sådär.

Jag hade en himla fin midsommar.
Vi jagade kor, spelade kort & yatzy, drack alkohol, sjöng och pratade sex. Bland annat. Dessutom testade jag nubbesallad! Sill alltså. Inte helt tokigt. Om man åt mycket av potatisen och gräddfilen till. Bäst av allt var kanske fyllemusicerandet hos stuggrannarna igår kväll, och det efterföljande natthänget. Det här var nog min finaste midsommar hittills. Det säger visserligen inte jättemycket eftersom jag inte firat midsommar så himla mycket förut, men även om jag hade gjort det så skulle nog detta vara det bästa!

Nu är lördagen slut. Jag har haft min första bakfylla. Jag har varit astrött. Jag har inte packat ett dugg inför Peace, som börjar i övermorgon (imorgon). Jag har fan inte ens orkat duscha, vilket är illa eftersom jag senast duschade i onsdags. När jag vaknar nästa gång ska jag försöka få lite ordning på mitt liv. Hitta en väska och sådär. Ta en dusch. Sluta vara så nervös inför festivalen. Packa. Det här blir bra. Fint.

Inga kommentarer :