torsdag 7 juli 2011

And if I have to die today, scatter my ashes on this place.



Dessa dagar läser jag massor av böcker, är fruktansvärt kär i Patrick Wolf och så himla sugen på att åka till London. Eller vart som helst. Helst London. Vara sådär lagomt fattig bara. Ha typ råd att bo i en lägenhet där, en rätt sunkig fast mysig ändå. Och så har jag råd att köpa lite mat, sånt där billigt skräp. Resten av mina pengar lägger jag på musik, levande och inkapslad, och annat roligt. Böcker. Och så delar jag allt det där med en fin vän. Vet inte vem. Någon. Himla fint vore det.

Och just det, jag är ju hemma från Peace and love. Jag har börjat på ett inlägg om den där festivalen. Jag har tänkt att jag kanske ska publicera det när det är klart, men vi får se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer :