onsdag 11 maj 2011

There is only one Tree Hill.

Alltså ÅH! One Tree Hill. Nästa vecka är det sista avsnittet av säsong 8, och kanske sista avsnittet av serien någonsin. Och jag vet inte ens vad jag tycker om det skulle bli en till säsong. Jag vill verkligen inte att det blir en O.C. och blir totalt värdelöst, jag vill att det ska vara så himla bra som det alltid ha varit och jag vill att det aldrig ska ta slut. Men om det inte tar slut så kommer det ju bli sådär dåligt. Åh. Jag känner redan hur ont det gör i hjärtat utan One Tree Hill.

Jag har inte följt One Tree Hill hela mina tonår, jag tror faktiskt inte att jag har följt det mer än kanske.. ett år? Låter sjukt lite, men jag tror det är så. Men oavsett, så har det varit en så himla stor del av mina tonår. Det låter så himla löjligt, med det är sant. Jag har sett enstaka avsnitt hela tiden, och första säsongen såg jag två gånger för några år sedan, när jag lånade boxen av Nina. Det var på den tiden när jag inte kunde/vågade ladda ner (vilket bör undvikas om det kan. I det här fallet kan det inte det). Jag kopplar ihop One Tree Hill med Ninas källare målad i rött och svart med vinter utanför fönstret, där vi hängde och lyssnade på One Tree Hill-musik. Kanske mina finaste tonårsminnen.

Den senaste tiden har jag verkligen börjat totallängta efter de första säsongerna, så jag antar att jag får köra ett maraton på hela serien i sommar. Underbart!

Inga kommentarer :