fredag 22 april 2011

Long lost friends.

Idag har jag varit ledig för första gången på riktigt, riktigt länge. Helt ledig. Jag har inte ens tänkt på skolarbete. Tänker inte göra det heller, inte förrän på söndag.

Jag hann läsa en bok idag. Även det för första gången på väldigt länge (böcker jag måste läsa räknas inte). Jag läste Jenny Jägerfeldts Hål i huvudet. Den var inte alls så bra som jag hade hoppats på. Det var synd, men fint ändå att få läsa igen. Men min läshastighet har blivit bisarrt dålig. Jag får försöka träna upp den i sommar.

Och de senaste dagarna har jag träffat så fint folk! Några long lost friends. Sandra kom hit en sväng i förrgår, och vi pratade om allt möjligt, på det där sättet man bara kan med Sandra. Det var himla fint! Och igår träffade jag på Marina vid Hemköp, och på kvällen kom Mathilda hit. Också så himla fint och trevligt. Jag har saknat henne så himla mycket.

Har jag tur får jag träffa ännu en long lost friend ikväll, som egentligen inte är så himla lost, bara lite för mycket på Hemköp.

Inga kommentarer :