lördag 16 april 2011

Jane.

Mysigaste kvällen på länge igår!
Jag och Ida drog till Susanne igår för att kolla på den nya versionen av Jane Eyre, den med Mia Wasikowska och Michael Fassbender. Självfallet funkade inte filmen. Men som tur var hade jag plockat med mig BBC-versionen av Jane Eyre, ifall den andra inte skulle funka, så vi såg Jane Eyre ändå!
Och att titta på en nästan fyra timmar lång film, dricka rabarbersaft och äta muffins, popcorn och maränger hemma hos sin lärare en fredagskväll kan tyckas aningen nördigt, men det var så himla trevligt! Kanske en hel del nördigt också.
Idag kan jag inte andas eftersom jag blev himla allergisk mot katten som jag inte kunde låta bli att klappa. Men sånt är livet.

Toby Stephens som Mr. Rochester kan ju vara det snyggaste som finns.

Inga kommentarer :