tisdag 24 augusti 2010

This is the last dance

Första skoldagen idag alltså, och det kändes faktiskt skrämmande bra. Rätt läskigt.
Hela denna vecka ska vi syssla med projektarbete och rester, och det där med projektarbete kan nog bli riktigt roligt med min finurliga idé! Jag kommer förmodligen svära över det några gånger här, men överlag tror jag det blir skoj!
Alla rester ser jag inte fram emot så väldigt mycket, men jag har inte så mycket val eftersom allt måste vara klart denna vecka.

Nu är det bara ett år kvar. Sista jäkla året. Jag hoppas verkligen att jag lyckas ta mig i kragen så att jag är klar till studenten. Jag har varken ork eller lust att ha rester till sommaren.
Nu ska jag skriva loggbok innan jag kilar iväg och handlar frukost! Det börjar ju bra i alla fall.

Inga kommentarer :