lördag 28 augusti 2010

It shouldn't be this hard, I guess I'm not as smart as I'd like to think I am.

Jäklarns vad glad jag är över att jag har Ulrica! Jag har ingen aning om hur jag ens skulle ha en chans att fixa historian utan henne. Och hon kommer hit imorgon igen på hennes freakin' lediga dag för att fortsätta hjälpa mig! Fantastisk är hon.

Det går faktiskt framåt. Med både historian och min Ginza-lista. Jag har lyckats plocka ner listan från 32 skivor till 14, och frågan är alltså om jag inte tänker unna mig alla fjorton när all historia är klar. 450 kronor för 14 skivor är inte särskilt mycket.
Men som sagt, historian först, sedan etik, sen skivor. Fast skivorna är inte beroende av min etikuppsats, för där får jag i alla fall G om jag inte gör uppsatsen. Fast ett MVG hade ju inte varit fel.
Jaja, jag får skylla mig själv oavsett hur det går.

Buenas noches vänner.

Inga kommentarer :