måndag 5 december 2011

Nytt från Paramore

Om man är en Parawhore har man kanske gått med i The Singles Club, som innebär att man skulle få tre nya låtar med Paramore innan årets slut. Jag är kanske fortfarande lite Parawhore, men har inte betalat något medlemskap i The Singles Club. Inte för att jag inte tycker att man ska betala för musik, för det tycker jag absolut. Men jag har bara inte haft råd med det. Och så har jag kanske inte varit superexalterad över att de släpper nytt. Det enda som lockat mig har varit den sista låten, In the Mourning, som släpptes idag. Hörde en tidig version av den med Hayley och Taylor på YouTube, och faktiskt sett fram emot studioresultatet sen dess. Och såhär låter det alltså!



Lite mer country än jag väntat mig kanske. Men väldigt bra!
Och jag ska betala för låten. Sen.

Inga kommentarer :