onsdag 6 oktober 2010

happihappi

Skrev ett sjukt dåligt geografiprov imorse, hade en väldigt värdelös skoldag, fick inte igång internet på min dator trots teknikers hjälp, sa nej till lägenhet, var sjukt opepp på lovet eftersom jag måste plugga.

MEN. Jag och Ida E diskuterade vår avundsjuka på alla som åker utomlands till veckan, så vi bestämde oss för att vi skulle dra till Norge. Det kan låta sjukt tråkigt, men jag har aldrig varit i Norge och det står på min "Att göra 2010"-lista att jag ska besöka ett annat land i år. Skitsamma, jag blev lite pepp i alla fall. Vi började kolla bensinpriser och skit, sedan kom vi på den briljanta idén att dra till Stockholm istället.
Så om allt går som planerat så hänger vi i Stockholm över en dag nästa vecka, för nästan inga pengar alls.
Åh, jag är sinnessjukt pepp! Jag har inte varit där sen januari 2008, och då kollade jag bara skola, och innan dess var jag där våren 2006 tror jag. Gudars!

Inga kommentarer :