lördag 19 april 2014

En jag-lista.

Jag kan: snart säga att jag är 22 och inte 21. 
Jag vill: vara hemma i Malung just nu.
Jag borde: verkligen plugga. Alternativt sova, för nu är klockan midnatt.
Jag skulle: ha gjort väldigt mycket idag, men så blev det inte.
Jag gillar: lukten av tvättmedel. Jättemycket.
Jag älskar: en bunt fina människor.
Jag måste: gå upp tidigt imorgon (idag) och städa och fixa innan påskmiddagen med Klonken.
Jag behöver: pengar.
Jag får: verkligen lägga på ett kol om jag ska hitta en lägenhet innan slutet av maj.
Jag kan inte: nå högsta hyllan i mitt låga kök ens om jag står på tå.
Jag vill inte: att BHS-bubblan någonsin ska spricka.
Jag borde inte: vara så himla onyttig.
Jag gillar inte: att dygnet bara har 24 futtiga timmar.
Jag älskar inte: choklad.
Jag måste inte: vattna några blommor, för typ alla är döda.
Jag behöver inte: kärlek, för jag har mitt band

Listan snodde jag av hejregina.

Inga kommentarer :