fredag 30 augusti 2013

För om jag lyckas här finns inga mer besvär.

Snart har jag bott i Borås i två veckor.
Jag kan fortfarande inte säga så mycket om staden, jag har mest suttit i min lägenhet och kollat på How I Met Your Mother, Big Bang Theory och The O.C. Har tvingat mig ut för att handla några gånger, men jag HATAR att jag måste åka buss. Nej, jag hatar att alla andra också åker buss. Jag älskar att åka buss egentligen. Jag klarar bara inte av när det är mycket folk. Och på måndag ska jag åka till skolan samtidigt som alla andra ska till jobb och skola. Hahahaha. Ha.

Jag  hoppas bara att det här blir bra. Egentligen har jag ingen aning om vad jag håller på med. Jag vet inte alls om jag vill det här längre. Men jag hoppas verkligen det, för jag orkar inte leta och tänka på det här mer.
Så jag får bara hoppas på det bästa.

Inga kommentarer :