måndag 30 juli 2012

Popopop

Jag köpte ju en biljett till Popaganda i april, hade inget sällskap och ingen aning om vad jag skulle ha för mig 24-25 augusti, men jag tänkte att den kanske går att sälja om jag inte kan åka. Och nu har det blivit så att jag inte kan åka, pga tidsbrist, inget boende och sådär.
Därför vill jag alltså sälja min biljett och jag blir himla glad om du köper den! 535 kronor vill jag ha för den, alltså exakt lika många kronor som jag betalade för den. Eftersom jag köpte min när det var jubileumspris är den alltså billigare än vad den kostar på Popagandas hemsida nu! Så köpköpköp! Megabra Patrick Wolf ska ju dit och spela lite grann (vilket ni bör se!) och om man mot förmodan inte gillar honom så kan man ju titta på Deportees, Damien Rice, Icona Pop eller Thåström eller sådär. Här kan ni läsa mer om festivalen, och vill ni ha biljetten kan ni mejla evelina.marina@hotmail.com eller kommentera detta inlägg!

Inga kommentarer :