söndag 19 september 2010

Glad?

Jag har inte varit så pepp den senaste tiden. Lite arg och lite ledsen och lite arg igen sådär, men det ska väl snart gå över.
Jag är fortfarande inte särskilt pepp, men idag är det valdag och det kan faktiskt gå helt okej!
Det ser ljust ut, och när jag har duschat ska jag springa iväg och rösta, äta langos med mamma, hänga på det väldigt värdelösa marknaden och sedan hänga på valvaka med MSP. Det kan bli en trevlig dag.

Jag hängde förresten på Toms igår, för första gången sedan vår avslutningslunch i nian. Fast jag hängde där och tog betalt, mellan nio och ett. Och innan det kikade jag på Toy Story i Grönlandsparken. Jag förstår faktiskt inte hur den filmen kan ha fått två uppföljare. Den är inte särskilt bra. Men det var trevligt ändå.

Adios.

Inga kommentarer :